A megrendeléseket gond nélkül szállítjuk a COVID-19 jelenlegi helyzete alatt is. Weboldalunk folyamatos fejlesztés alatt ál.

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudom meg, hogy sikeresen beérkezett-e a rendelésem?

Minden megrendelést követően pár órán belül egy visszaigazoló e-mailt kap az Ön által megadott e-mail címre, mely tartalmazza a megrendelés számát, megrendelt termékeket, összeget. Rendeléskor figyeljen oda az e-mail cím helyes megadására, mert ha rossz e-mail cím esetében nem fogja megkapni a visszaigazolást. Előfordulhat, hogy a levelezőjének beállításai miatt esetleg szemétbe került az e-mail, ellenőrizze ezt is! Ez a visszaigazoló levél csak tájékoztatás, hogy befogadta rendszerünk rendelési ajánlatát.

Ha nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mi a teendő?

Számos oka lehet, de nem feltétlenül jelenti azt, hogy nem érkezett be hozzánk a rendelés. Például megszűrheti a levelezőrendszer, vagy a szolgáltatói résznél van valamiféle korlátozás, vagy e-mail cím elírás is lehetséges, stb. Ha a fent leírtakat ellenőrizve sincs meg az oka, javasoljuk, hogy kérjen megerősítést a info@netfish.hu címen.

Fizethetek bankkártyával?

Online rendeléskor a webáruházban, valamint utánvéttel történő kiszállítás esetében a futárnál is lehetséges bankkártyával fizetni.

Hány napon belül kapom meg a megrendelt termékeket?

Minden termék mellett ott van a szállítási információ (pl: 2-5 munkanap), mely tájékoztató jellegű és nagyban függ a megrendelések darabszámától, beszerzés teljesítésétől, beszállítói készletinformációtól. Minden esetben megteszünk mindent annak érdekében, hogy betartsuk a szállítási időt, de előfordulhat, hogy a kiszállítási idő kitolódik.

Mikor kerül kiszállításra a csomagom, kapok-e értesítést a szállításról?

A kiszállítást GLS afutárszolgálat végzi vagy pedig a Csomagküldő pont. A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik. A csomag érkezésének pontos idejét a futárszolgálattal tudja leegyeztetni a csomagszám alapján, melynek részleteit megtalálja az általunk kiküldött szállítási e-mail tájékoztatóban. 

Átvételi ponton át lehet venni a rendelést?

Igen, jelenleg a GLS és Csomagküldő pontokra is lehet kérni a kiszállítást, melyet a rendeléskor tud kiválasztani. Fontos, hogy a GLS pontokon 5 napig tartják ott a csomagot, utána visszaszállításra kerül kereskedésünkbe, Csomagküldő ponton pedig 7 napig. Ha nem veszi át és újraküldést kér, akkor az ismételt küldésre szállítási költséget számolunk fel. Az aktuális átvevő pontok nyitvatartási ideje rendszerünkben napi szinten frissítve van így mindig az aktuális már működő pontra tudja a rendelését megrendelni.

A csomagot átvettem, de hiányos. (hiányzik egy termék, számla, stb...)

Kérjük a rendeles@netfish.hu címre írja meg adatait (név, rendelés száma, számla száma, termék neve, cikkszáma) és pár mondatban foglalja össze, hogy mi hiányzott a csomagból vagy pedig lépjen velünk kapcsolatba chat ablakunkon keresztül. Kivizsgálást követően azonnal pótoljuk, futárt küldünk a hiányzó termékkel.