Általános Szerződési Feltételek

1. Az Eladó adatai

Neve: Zingel s. r. o.
Székhelye: Ulica Gyulu Szabóa 399/47, 929 01 Dunajská Streda
Elektronikus elérhetősége: info@netfish.hu
Telefonszáma: +421 948 105 699

Cégjegyzékszáma: 54590949
Közösségi adószám: SK2121732151

A szerződés nyelve: magyar

2. Alapvető rendelkezések

A jelen ÁSZF -ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a

  • Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és
  • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény,
  • az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv),
  • a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv) valamint
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet
  • az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormány rendelet vonatkozó rendelkezéseire.

A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. A jelen ÁSZF 2021. 02. hó 02. nap napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. Az Eladó jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat az Eladó azok hatályba lépése előtt a weboldalakon közzéteszi, és a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazza. A Vevők a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

3. Megvásárolható termékek

A webshopban megjelenített termékek online rendelhetők meg, személyes vásárlásra nincs lehetőség. A termékek kizárólag cikkszámmal azonosíthatók be. Telefonon keresztül nincs lehetőség rendelés leadásra. Az online áruház katalógusában elhelyezett áruk minden bemutatása tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles adásvételi szerződést kötni ezen árukkal kapcsolatban.

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, és tartalmazzák az érvényben lévő áfát, de nem tartalmazzák a csomagolási és szállítási költséget. A webshopban Eladó részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetben illusztrációként szerepelnek.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, az Eladó teljes körűen tájékoztatja a Vevőt az akció időtartamáról és feltételeiről.

4. Rendelés menete

Vevő megnyitja a netfish.hu weboldalt, kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket, termékeket, majd darabszámát beállítja, ezt követően kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Vevő bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a weboldal jobb felső sarkában lévő „rendelés befejezése” ikonra kattintva.

Amennyiben vevő folytatni szeretné a vásárlást, rákattint a „vissza a webshopba” feliratra. Ha befejezte a vásárlást, ellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék darabszámát, vagy módosíthatja azt. Az összeg mellett lévő piros kör alakú ikonra kattintva (törlés) törölheti a kosár tartalmát. A mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma.

A „szállítási információk”-ra kattintva a vevő beírja a szállítási címet, majd kiválasztja a fizetési módot az alábbiak közül.

5. Fizetési módok

  • Banki átutalás: a vevő az Eladó által, a rendelést követően elektronikusan megküldött bankszámlaszámra átutalja a rendelés ellenértékét, valamint a szállítási költséget, amennyiben van. A közlemény rovatban fel kell tüntetni a rendelés azonosítóját, ami ”FT” rövidítéssel kezdődik, és egyedi számmal végződik
  • Utánvét: ezt az opciót akkor válassza a vevő, ha a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni. Utánvételes fizetési mód esetén kizárólag készpénzzel történő fizetés lehetséges.
  • Online bankkártyás fizetés: ha a rendelés értékét bankkártyával, online kívánja kiegyenlíteni. Ekkor a rendelés leadását követően megjelenik egy fizetés gomb, erre kattintva a rendszer átirányítja az OTP oldalára, ahol bankkártyája azonosítását követően tud fizetni. A fizetéshez a következő bankkártyák használhatók fel: American Express Visa, Maestro, Mastercard.

Előre fizetési opció (online bankkártyás fizetés, banki átutalás) csak készleten lévő termékek esetében lehetséges. A fizetési módok alatt elhelyezett szövegdobozban - „Üzenet, megjegyzés” - lehetőség van üzenetet, megjegyzést írni az Eladónak.

A Vevő rendelkezhet a rendelés leadásakor a megrendelése visszatartásáról legfeljebb 14 naptári napig. Amennyiben 14 napon belül nem rendelkezik a Vevő a megrendelésről, az Eladó jogosult kiszállítani vagy törölni a megrendelést. Amennyiben az Eladó árgaranciát vállal egy termékre, az csak az új megrendelésekre váltható be a kiajánlástól számított 24 órán belül.

A „kosár megtekintése” gombra kattintva a Vevő még egyszer ellenőrizheti adatait, a fizetési módot, és a megvásárolni kívánt terméket, a felső fejlécben található kék színű „kosár” vagy a „szállítási információk” gombra kattintva módosíthatja is azokat. A Vevő a vásárlás feltételeit tartalmazó Általános Szerződési Feltételeket a megrendelés véglegesítése előtt ismét áttekintheti és kifejezett módon jóváhagyja még a megrendelés benyújtása előtt. Amennyiben a Vevő mindent rendben talál, a „rendelés elküldése” gombra kattintva elküldheti megrendelését. Ezt követően a Vevő kap egy visszaigazoló e-mailt a megrendeléséről, részletezve az őt terhelő összes költséget, és az ebben található fizetendő végösszeget. Amennyiben a rendelés megerősítő e-mail nem érkezik meg 24 órán belül a Vevő az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve a Vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Az Eladó mentesül a felelősség alól, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Vevő hibás vagy rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy fiókjának telítettsége miatt nem tud e-mail-t fogadni.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel az árakkal vagy a termékekkel kapcsolatban, az Eladó a tudomásra jutást követően haladéktalanul kijavítja a hibát és hiányosságot. Ezt követően az Eladó azonnal tájékoztatja a Vevőt az új adatokról, aki ezután még egyszer megerősítheti a megrendelést, de bármelyik fél elállhat a szerződéstől. Hibás különösen az az ár többek között, amely nyilvánvalóan hibás vagy aránytalan.

Minimális és maximális rendelési érték a webshopban nincsen.

6. A tulajdonjog fenntartása

A teljes összeg kifizetéséig az áruk az Eladó tulajdonát képezik.

7. Elektronikus kapcsolattartás

Ön hozzájárul, hogy a szerződést érintő kapcsolattartás elektronikus formában történjen.

8. Rendelés módosítása

Utávnvétes, vagy még ki nem fizetett csomagolásra váró rendelések módosíthatók kizárólag e-mail-ben, rendelési azonosítóra hitvatkozva (FT.....) cikkszám és darabszám megjelölésvél. Már becsomagolt, vagy kiegyenlített rendelések tartalmának módosítására nincs lehetőség.

9. Szállítási költség

A szállítási költség munkanapon történő, a megrendelés leadásától számított, akár 2 napos kiszállítással Magyarország határain belül 1590 Ft. (A rendelés végösszege az esetleges kedvezményekkel együtt értendő.)

10. Szállítás

Vevő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Jegyzőkönyv nélküli, utólagos reklamációt nem fogadunk el. A csomagok kézbesítése hagyományos csomag esetén munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Előfordulhat, hogy a rendelés olyan termékeket tartalmaz, amik nem csomagolhatók formájukból adódóan egymás mellé (például szék vagy ágy horgászbottal), ilyen esetekben a rendelés több csomagból álló küldeményként kerül feladásra ugyan azon a napon, de a kézbesítésük egymást követő munkanapokon várhatók. Több csomagból álló küldemény esetén a vezércsomag tartalmazza a rendelés teljes összegét. 

A csomag kézbesítése előtt a futár cég a Vevő által megadott e-mail címre értesítést küld a kézbesítés várható időpontjáról. Nem átvett, megtagadott (és emiatt az Eladóhoz visszaérkezett) csomag újraküldése esetén 2998 forint szállítási költséget számítunk fel.

11. Számlázás

A számla és a jótállási jegy (szükség esetén) elektronikus úton kerül elküldésre arra az e-mail címre, amiről a megrendelést leadta a Vevő, legkésőbb a megrendelés teljesítét követően 72 órán belül.

12. Termék visszajuttatásának a menete, módja

Szerződéstől való elállás esetén a termék visszaszállításának a költségét a Vevő állja. A termék vételárát az Eladó a termék visszaérkezése után utalja vissza az Eladó által emailben megküldött bankszámlaszámra, papírformátumban megadott számlaszámra nem áll módunkban visszautalást indítani.

Az Eladó nem veszi át a részére utánvéttel feladott csomagokat. A Vevő vállalja, hogy a terméket olyan csomagolásban juttatja vissza, amiben elkerülhetők a szállítás során bekövetkező sérülések. A Vevővállalja továbbá, hogy horgászbot visszaküldése esetén a vásárláskor kiküldött vagy azzal egyenértékű kartontokban küldi vissza a terméket. 

Helyes csomagolás

A termék méretnének, mennyiségének és súlyának megfelelő méretű, minőségű dobozt válasszon, a termékeket forgatják, egymásra pakolják, többször átrakodják, ezeket mind ki kell bírnia, míg visszaérkezik raktárunkba. Öt rétegű, vagy ennek megfelelő errősségű, minőségű dobozt válasszon, anyagában sérült, többször felhasznált dobzban kérjük ne adjon fel terméket. A termék közvetlenül ne érintkezzen a doboz falával, az kényelmesen elférjen benne, valamint használjon térkitöltő anyagot, a terméket úgy bélelje körbe, hogy az ne mozdulhasson el. Amennyiben több terméket küld vissza, ne érintkezzenek egymással sem, egyenként csomagolja be őket. A kartondoboz minden oldalát zárja le ragasztószalaggal.

A termékek átvételéről, kicsomagolásáról minden esetben videófelvétel készül.

13. Csere, minőségi kifogás, panasz

Amennyiben a Vevő nem megfelelő terméket választott (rossz méret, dobósúly stb.), és azt szeretné cserélni, először vissza kell juttatnia az eladónak a terméket saját költségen (személyesen átadásra nincs lehetőség), és amennyiben van elérhető készlet a cseretermékből, akkor az Eladó 1.590,- forintos áron kiszállítja a Vevő részére. Amennyiben nincs készlet, és helyettesítő terméket sem talált a Vevő, az Eladó az e-mailben megküldött bankszámlaszámra visszautalja a vételárat.

Minőségi kifogás esetén a Vevő a hiba felfedezésétől számítva haladéktalanul közli az Eladóval a hibát és személyes megbeszéles alapján hoznak döntést.

Az Eladó minden esetben elektronikus jegyzőkönyvet vesz fel a minőségi kifogásról, panaszról.

14. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő – választása szerint – kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 (két) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy az Eladóval szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (Eladó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
• a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
• a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
• a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (Eladónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

15. Jótállás

Hibás teljesítés esetén a fogyasztó jótállásra jogosult a vásárlástól számított 1 (egy) évig az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet 1. számú mellékletében felsorolt termékcsoportokhoz tartozó termékekre. A jótállási jegyet elektronikusan elküldi az Eladó a Vevő által a rendelésében megadott elektronikus levelezési címre a csomag kézbesítését követő 72 órán belül. Egyes gyártók által vállalt önkéntes jótállás esetén ennek részletes féltételeit az adott termék ismertetése kapcsán közli az Eladó.

A jótállási határidő a termék fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Az Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

16. Adattovábbítási nyilatkozat

Vevő tudomásul veszi, hogy a Heron Spiš, s.r.o. Cégjegyzékszám: 47459638 Közösségi adószám (EU adószám): SK2023879803adatkezelő által a netfish.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes
adatai átadásra kerülnek az CIB bank, mint
adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
- vásárló neve és címe
- vásárló e-mail címe és telefonszáma
- rendelés összege (vételár)
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a Comgate Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://www.comgate.cz/en/contact

17. Panaszkezelés

A NETFISH.hu Webshop törekszik arra, hogy minden megrendelést a vállalásnak megfelelően, a Vevők maximális elégedettsége szerint teljesítsen. Abban az esetben, ha a Vevő panasszal fordul az Eladóhoz a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az info@netfish.hu e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. Az Eladó a panaszt megvizsgálja, annak eredményéről a vevőt 30 napon belül tájékoztatja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Online vitarendezési platformhttps://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage